ujhytgfds

ikjhgfdsaduyjiuyjhtg






































































'äölkujyhtgfds

Postat av: lkjuyhgf

ölkjhgf

2010-07-08 @ 16:09:48
URL: http://lkjhgf
 Läs innan du kommenterar tack! ☺
 - ingen reklam, som "läs min blogg", "jag har en tävling" osv.
 - Det är ingen idé att fråga "ska vi lägga till varandra på bloglovin' svaret kommer endå bli nej.
 - Jag har gjort hela min design själv.
 - Ibland gör jag designer/headers gratis men det är inte ofta.
 - Vill ni veta vad jag har för kamera, kolla i min meny.
 - Alla bilder är tagna av mig om inget annat sägs.
 - Om ni kommenterar inlägget så svarar jag alltid.
 - Gillar ni min blogg? Lägg då till mig här


Vad heter du?
Kom ihåg mig?
Din mejladress; (jag kan bara se den)

Skriv din blogg här så jag kan kolla den med;

Skriva nått till mej? ♥


Yup, det är jag,
Elin som skriver i denna bloggen då. Bor gör jag någonstans i detta avlånga land, jag har ett stort intresse för foto, musik & photoshop. Och det är nog det som ni kommer se mest av på bloggen, förutom mitt babbel om mina tankar i vardagen.
Varsågod att börja läsa bloggen nu. ☺
Vill du veta mer om Elin?


P.S. Om ni vill veta vilka band jag har i headern,
så kan jag säga att det är från vänster till höger
Killerpilze, Apollo 3,
Molotov Jive

& You Me At Six . ♥

bloglovin

Canon Eos 450D
- som har fått namnet Liam

Bilder som är tagna av mig är inte tillåtet att kopiera.
©



RSS 2.0
RSS 2.0